Το πρόγραμμα ανταμοιβής του Facebook | Digital Cube

Δωρεάν αποστολή/παράδοση με ACS Πανελλαδικά

211 411 6454

Digital Cube

Το πρόγραμμα ανταμοιβής του Facebook

Το Facebook έχει ξεκινήσει ένα πρόγραμμα ανταμοιβών με σκοπό να μας κρατήσει κοντά του για πάντα.

Το Facebook θέλει να μας προσφέρει offline πλεονεκτήματα, για μια ζωή που θα κάνουμε online, με το πρόγραμμα ανταμοιβών του. Το πρόγραμμα θα μας δώσει ένα προσωποποιημένο QR code που, όταν κάνουμε σάρωση σε συγκεκριμένα καταστήματα, θα έχουμε πρόσβαση σε ανταμοιβές και εκπτώσεις.

Η λειτουργία αυτή δεν είναι ακόμη προσβάσιμη στους πάντες, αλλά εμφανίζεται σε κάποιους κάτω από το τμήμα «Περισσότερα» της εφαρμογής Facebook για κινητά. Το πρόγραμμα ανταμοιβών, σύμφωνα με το Facebook, έχει σκοπό να προσφέρει στα καταστήματα τη δυνατότητα να γνωριστούν καλύτερα με τους πελάτες της (ή μάλλον με την τσέπη τους).

Το είδος των εκπτώσεων δεν έχει ξεκαθαριστεί ακόμη, αλλά θα είναι κάτι που θα ωφελήσει το Facebook, τους χρήστες και τα καταστήματα που δραστηριοποιούνται στο κοινωνικό δίκτυο προσπαθώντας να πλησιάσουν τους πελάτες τους.

Και μόνο με το να έχουν ένα λογαριασμό Facebook, οι χρήστες θα μπορούν να έχουν εκπτώσεις σε ένα σύστημα που θα είναι συνεχές και όχι μόνο για μια φορά. Και η επιτυχία του εγχειρήματος θα αποδείξει ότι το Facebook μπορεί να βοηθήσει την επιχειρηματικότητα, κάτι που θα του αποφέρει επιπλέον διαφημίσεις.

Το πιθανότερο είναι ότι θα χρησιμοποιηθεί το σύστημα συλλογής πόντων με διάφορες λειτουργίες που θα γίνονται και στη συνέχεια, οι πόντοι αυτοί θα εξαργυρώνονται σε εκπτώσεις σε διάφορα καταστήματα. Και βέβαια έχει τη δυνατότητα να συνεργαστεί με εκατοντάδες διαφορετικές εταιρίες και μάρκες, σε διαφορετικούς τομείς και επειδή δεν θα εμπλέκονται χρήσεις πιστωτικών καρτών και ειδικές εφαρμογές αγορών, θα είναι πιο βολικό για τον πολύ κόσμο.

Οι έμποροι πάλι, θα έχουν ένα τρόπο να τραβήξουν τον κόσμο και στα φυσικά καταστήματά τους κάτι που είναι πολύ σημαντικό γι’ αυτούς, ειδικά με την άνοδο που έχουν αποκτήσει οι διαδικτυακές συναλλαγές.

Για την ώρα, το πρόγραμμα βρίσκεται σε πιλοτική φάση και δεν γνωρίζουμε ακόμη το πότε και αν θα επεκταθεί σε περισσότερους και τελικά σε όλους τους χρήστες.